8/30/2012

Bulgaria 2012


Hey, Hi, Hello!
Předevčírem jsem se vrátila z dovolené z Bulharska. Byla jsem tam jeden týden a letěli jsme s cestovkou Neckermann. Bulharsko má krásný moře s velkými vlnami, poměrně čisté pláže, hodně zeleně. Ale pokud nepočítáte hotely, jsou okolní "bytové" jednotky poněkud na nižší úrovni. Nevim, jestli to tak bylo pouze v oblasti kde jsem byla já "Varna". Hned po příletu na mě všichni pokukovali a dělali to tak po celý můj pobyt. Zjistila jsem totiž, že ve Varně bydlí jen pár vietnamců a asiaté do Bulharska moc nejezdí. Všichni se mě ptali jestli jsem Japonka. Když jsem jim odpověděla "No, we're from Czech republic, but we're vietnamese." Tak z věty pochytitli jen to "vietnam" :D

Moje denní rutina byla skoro každý den stejná:D Snídaně, bazén, oběd, pláž, večeře, procházka na trzích. Jeden den jsme vyrazili do Varny do Grand Mall. Což je místní obchodní centrum. Obchody byli téměř stejné jako tady v Česku, takže nic nového. V Bulharsku však je specialitou bulharská růže a tak na každém kroku prodávali produkty z těch růží. Více o těchto produktech napíšu v dalším článku:)

No nic, konec mého slohu a tady jsou fotky:)



























6 comments:

  1. úžasný! tohle ti vážně závidím!!

    ReplyDelete
  2. Já byla v Primorsku a taky tam nebydleli na žádné vysoké úrovni, ale všichni byli milý a vstřícní. Jinak moc krásné fotky. :)

    ReplyDelete
  3. krásné fotky já byla asik před devíti lety v Pomorie nebo tak nějak a bylo to tam super :) hned bych se vrátila, ale jak říkáš asi raději do hotelu, sice nemusím mít luxus, ale pavučiny na stěnách a špinavá lednice v apartmánu je fakt strašné (a to jsou jen maličkosti co jsem zmínila), naštěstí nás delegátka přestěhovala do jiného :D
    Mohu se ještě zeptat odkud jsou ty krásné modré šaty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsou koupené v takzvaném Japan Style obchodu na internetu:) Přesněji přes moji kamarádku na facebooku. Má "online shop" :))) Linky's Obchod Cz

      Delete
  4. nádherné fotky, všechny! moc vám to holky sluší:)

    ReplyDelete
  5. Dovolenka to musela být parádní:)A ty šatičky jsou krásné!

    ReplyDelete

Thank you for all your comments!